Úgy látszik, a Dreher Sörgyárak újdonsült japán tulajdonosa elhatározta magát, hogy érdemben hozzátesz, és rendbe kapja a fővárosi multi renoméját. Így a megújult Kozel recept után itt az újraszabott Dreher, és persze várható, hogy ugyanezen javító szándék elér több további saját márkát.
Büntetett előéletű kukorica
Magyarországon számos hazai sör receptúrájának meghatározó eleme a kukoricagríz. Ez is hozzájárult a Dreher Classic könnyed fogyaszthatóságához. Az új Dreher Gold megalkotásánál a logóban szereplő háromszög szellemiségéhez térnek vissza, ahol a fehér háromszög szimbolizálja a sör 3 alapanyagát (árpamaláta, komló, víz), míg körülötte a piros kör a sörfőzők munkáját.
Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója elmondta:
Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztói eddig szerették.
Itt már sejthető volt, hogy a beleölt 6 hónapnyi munka ellenére sem lesz ízélményben drasztikus a változás, hisz nem akarják elveszíteni a márkahű vásárlóikat. Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere gyorsan meg is erősítette ezt a gyanút, mikor az új receptről beszélt:
Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpámalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki. A legfontosabb célunk az volt, hogy az ő ízlésüknek feleljünk meg.
Klasszikus múlt, aranyló jelen
Az új Dreher Gold kellemesen kesernyés, karakteres ízű, az eddiginél még aranylóbb színű, hófehér habkoronával. A fogyasztói kutatások során megversenyeztették a régi terméket a régi üzenettel, és az új terméket az új üzenettel: a Dreher Gold-ot harmonikusabbnak, frissebbnek ítélték a Dreher Classic-nál, és az új termék színe is jobban tetszett a fogyasztóknak.
A név, a márkalogó és a csomagolás is megújul, hiszen a gyártó célja, hogy ne csak tartalmában, de megjelenésében is erősítsen prémium pozícióján a Dreher Gold. Wilheim Gábor hozzátette:
Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből.
Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója bár nem volt személyesen jelen a sajtótájékoztatón, egy videóüzenettel készült, amiben elhangzott:
A Dreher Sörgyárak Magyarország vezető sörgyártója – piacvezető a hazai kiskereskedelemben és a benzinkutakon. 2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése.
A Dreher Gold – hasonlóan a Dreher Classic-hoz – a kiskereskedelemben 0,33, illetve 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható, illetve 6*0,5 literes csomagolású dobozos és üveges multipakkban. A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 és 50 literes hordós kiszerelésben, illetve tanksörként lesz elérhető az új termék. A nagykereskedelmi ár nem változik. Kb. 4-6 hét, mire a teljes régi szortiment kipörög, és a Dreher Classic-ot mindenhol leváltja a Dreher Gold.
Jellemzők – Dreher Gold
- Típus: Lager (alsóerjesztésű)
- Kiszerelés: doboz (330 ml, 500 ml), palack (500 ml)
- Összetétel: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat
- Alkoholtartalom (ABV): 5,0%
- Keserűség (IBU): N/A
- Szín (SRM / EBC): N/A
- Eredeti szárazanyag-tartalom (Balling): N/A
- Származási hely: Magyarország (Budapest)
- Értékelés: Untappd / RateBeer
Gyártó adatlap – Dreher Sörgyárak
- Telefon: +36 1 432 9700
- Cím: 1106 Budapest, Dreher Antal út 3.
- Facebook: https://www.facebook.com/dreherzrt/
- Instagram: https://www.instagram.com/dreher_sorgyarak/
- Web: https://www.dreherzrt.hu/
- E-mail: ugyfelszolgalat@asahibeer.hu
Iszol te rendesen?