2021. szeptember vége óta foodpanda márkanévvel és még több innovációval folytatja a NetPincér, amelynek saját üzlethálózata, a NetPincér market már panda market néven érhető el. A vállalat már a márkaváltás bejelentésekor jelezte, hogy az új név új lehetőségeket, illetve fejlesztéseket is tartogat. Ennek egyik eleme az az együttműködés a MONYO Brewinggal, amelynek eredményeként elérhetővé vált a panda marketekben egy könnyed limitált kiadású Session IPA, a Panda Manna.
A foodpanda túlnőtt az étel házhozszállítási piacon és elhozta a vásárlás új generációját, aminek köszönhetően akár 30 percen belül házhoz rendelhetők az élelmiszerek, és már a háztartási cikkek is. A vállalat saját élelmiszerüzlet-hálózata, a panda market 2020. december óta érhető el. Az elmúlt időszakban erős vidéki terjeszkedésbe kezdtek, 12 panda market raktárból egyre több városba szállítanak ki a cég futárpartnerei.
Sört ide, bort ide
Az elmúlt csaknem egy évben rengetegen kipróbálták a panda marketet és a tapasztalatok alapján, aki egyszer rendel a hálózattól, az máskor is visszatér. A statisztikák azt mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a panda marketben a sör a legnépszerűbb termék, hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon újra és újra a csúcsra tör.
Ezért is jött az ötlet a foodpanda részéről a co-branded sör megalkotására. Bár átlagosan több mint 60 féle sör közül választhatnak a panda market vásárlói – köztük számos kisüzemi sörből -, most van közte egy igazi limitált kiadású hazai sör, amit csak az ő részükre készítettek. Így született meg a Panda Manna, amely mindegyik panda marketben elérhető.
Közös pont az innováció
A foodpanda számára az a legfontosabb, hogy partnerei, és több mint 2 milliós megrendelői bázisa számára nagyszerű rendelési élményt nyújtson, és a gyorskereskedelem éllovasaként élen járjon az innovációban. A MONYO pedig egy olyan márka, ahol – akárcsak a foodpandánál – innovatívan gondolkoznak, és mindig szem előtt tartják a minőséget. A MONYO egyike volt 2014-ben az ország első újhullámos sörfőzdéinek, elsődleges céljuk pedig azóta sem változott: kompromisszummentes söröket gyártani a fogyasztóknak. Vagyis az összhang a kezdetektől megvolt, mikor a MONYO Brewinggal kezdett a foodpanda az első co-branded termékük fejlesztésébe.
A MONYO X foodpanda Panda Manna Session IPA már elérhető a panda marketekben országszerte, ráadásul 2021 november 30-ig ingyenes kiszállítással, úgyhogy most éri meg igazán kipróbálni – ameddig a készlet tart.
Jellemzők – Panda Manna
A Panda Manna egy könnyed Session IPA, mely kifejezetten jól csúszik. Könnyű, friss és üde sör, amihez amerikai és újhullámos német komlókat használtak fel. Ezeknek és a hidegkomlózásnak köszönhetően illatban és ízben is egyaránt a mandarinos, sárgadinnyés ízjegyek dominálnak. Aranyló szín, száraz kortyérzet és moderált keserűség jellemzi. A szakavatottak szerint a Panda Manna igazán jó párost alkot egy szaftos hamburgerrel vagy egy csípős mexikóival.
- Típus: Session IPA (felsőerjesztésű)
- Kiszerelés: doboz (330 ml)
- Összetétel: víz, árpamaláta, komló (Centennial, Huell Melon), sörélesztő
- Alkoholtartalom (ABV): 4,8%
- Keserűség (IBU): N/A
- Szín (EBC): N/A
- Eredeti szárazanyag-tartalom (Balling): 10,6°
- Származási hely: Magyarország (Budapest)
- Értékelés: Untappd / RateBeer
Gyártó adatlap – MONYO Brewing
- Telefon: +36 70 633 5480
- Cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 148.
- Facebook: https://www.facebook.com/MonyoBrewingCo/
- Instagram: https://www.instagram.com/monyobrewing/
- Web: https://www.monyobrewing.com/
- E-mail: hello@monyobrewing.com
Iszol te rendesen?